Plansza
Plansza jest dostępna jako plik PDF i najlepiej wydrukować ją w programie Adobe Acrobat Reader®. Jeśli używasz innego to przed wydrukowaniem upewnij się, że nie ma błędów w formatowaniu tekstu powstających przy konwersji. Wydruk to 4 kartki A4 lub 2 kartki A3 w zależności od posiadanej drukarki. Wydruk jest jednostronny. Plik z planszą można pobrać tutaj.
Dzierżawy
Karty dzierżaw są esencją tej gry. Służą do zakupu posesji za 10% ich nominalnej wartości. Wykorzystywane są też podczas niektórych wyarzeń losowych. Potrzeba ich conajmniej 24 lecz nie mniej niż po 7 dla każdego gracza. Pojedyńcza strona A4 zawiera 18 takich kart. Wydruk jest jednostronny. Plik z kartami dzierżaw można pobrać tutaj.
Posesje
Gracz posiadający Kartę Posesji kontroluje przypisane do niej pole. Z tego powodu może pobirać czynsz od innych gracz trafiających pod ten adres. Karty zawierają karty cennik wynajmu oraz koszt dzierżawy. 3 strony A4 zawierają wszytskie karty posesji oraz jedną zapasową. Plik z kartami posesji można pobrać tutaj.
Losy
Karty losów zawierają opisy zdarzeń losowychjakie czekają na graczy. Pierwsza strona arkuszato awers - nalezy wydrukować ja 4 razy. Strony 2-5 to rewers. Należy wydrukować je jednokrotnie na odwrocie wydruku strony 1. Opcjonalnie mozna pominąć drukowanie strony 1 i wydrukować tylko opisy zdarzeń ze stron 2-5. Pik z kartami losu można pobrać tutaj.
Pieniądze
Jako pieniędzy można użyć dowolnych pieniędzy zabawowych, które są do kupienia w sklepach z zabawkami i/lub papierniczych. W takim przypadku trzeba dokonać denominacji cen w grze odpowiednio zmniejszając wartości na wszystkich kartach. Ceny w grze zostały jednak dopasowane do banknotów będących środkiem płatniczym w PRL. Pliki z tymi banknotami można pobrać tutaj. Zaleca się wydrukowanie przynamniej po 10 szt każdego banknotu (1 strona z banknotem). Mniejszych nominałów nawet 20 szt (2 strony z banknotem).
Wymagania gry "Przekręt"
- Wiek graczy: 18+
- Ilość graczy: 2+
- Czas gry: ponad 1h